نوشته شده توسط : سارا

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون

با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . . .







:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 276
|
تعداد امتیازدهندگان : 87
|
مجموع امتیاز : 87
تاریخ انتشار : 5 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
uosef در تاریخ : 1390/4/6/1 - - گفته است :
کسی سوال میکند "به خاطر چه زنده ای؟"

و من برای زندگی "تو را" بهانه می کنم

سلام عزيزم ديگه به من سر نميزني؟

/weblog/file/img/m.jpg
سبحان در تاریخ : 1390/1/19/5 - - گفته است :
سلام
وبت خیلی با محتواست. خوشم اومد
کوتاه مینویسی اما زیبا.
امیدوارم به منم سر بزنی .
خوشحال میشم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: